מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

פתרונות אנרגיה

משבר האקלים וההתחממות הגלובלית הם חלק ממעשי ידי האדם על פני כדור הארץ במאות השנים האחרונות. הרצון לסייע ולשפר את התמונה המטרידה נוגע לרצון שלנו, כבני אנוש, להמשיך ולחיות על הכדור הזה, לצד הרצון שגם הילדים, הנכדים והנינים שלנו יוכלו לחיות כאן. מתוך תחושת השליחות הזו אנחנו ב-Doral Urban יוצאים. מתוך ההבנה הבלתי נמנעת שחייבים לשנות את המציאות הזו ומתוך הרצון לפעול לשינוי. אנחנו רואים את Doral Urban כחלוצה בשינוי הזה וכמי שיש בה את היכולת ואת הכלים לצעוד אל עבר עתיד ירוק יותר, על כל המשתמע מכך.

פתרונות האנרגיה שאנו ב- Doral Urban מציעים כיום הם רק ההתחלה, ואנחנו כבר עומלים במרץ על פתרונות אנרגיה נוספים שיצטרפו לסל השירותים שלנו בעתיד.

 

עולם במשבר והצורך בשינוי

משבר האקלים הוא כבר אינו סתם סיסמא ולמעשה כולנו מרגישים אותו בחיי היומיום: מזג אוויר קיצוני, הצפות ושריפות, וזו רק תחילת הדרך. לפי התחזיות, בהמשך נסבול מאובדן גידולים חקלאיים, פגיעה בביטחון התזונתי, פגיעה במקורות המים, השלכות בריאותיות וכלכליות ואיום בטחוני-אסטרטגי.

על רקע המשבר שמאיים לפגוע בנו, 56 מדינות כבר העבירו חקיקה מקיפה בנושא האקלים עם יעדים להפחתת גזי החממה. במסגרת הסכם פריז שנחתם בשנת 2016, התחייבו 196 מדינות, בהן ישראל, להגיע לאיפוס פליטות עד לשנת 2050.

בעולם מנסים לעמוד ביעדים: בשנת 2021 חתם נשיא ארה״ב ג'ו ביידן על ״החוק להפחתת האינפלציה״ שמטרתו להפחית את האינפלציה על ידי השקעות בפרויקטים לאומיים לקידום הפחתת פליטות גז חממה. באירופה קבע האיחוד יעד של ייצור 55% מהצרכים מאנרגיה מתחדשת עד לשנת 2030. שנה זו נקבעה גם כיעד באיחוד האירופי לצמצום כלי הרכב ב-55%. בריטניה קבעה יעד להפחתת פליטות גזי חממה ב-78% עד שנת 2035.

גם בישראל נקבעו יעדים: 30% ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות עד לסוף שנת 2030 (יעד ביניים של 20% אנרגיה מתחדשת עד לסוף שנת 2025).

 

הפתרונות של Doral Urban

על מנת לעמוד ביעדים, יש צורך בשינוי ההתנהלות של כולנו כחברה, של המדינה כמובילה מדיניות ושל המגזרים השונים במשק, כמו ענף התעשייה, ענף המסחר, ענף התחבורה וענף הנדל"ן.

אנחנו ב- Doral Urban שמחים להיות חלק מהשינוי הזה במגוון פתרונות אנרגיה שאנחנו מציעים לשותפים שלנו לדרך. 

  • אגירת אנרגיה – כחברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת ואגירת האנרגיה, Doral Urban משלבת מתקני אגירת אנרגיה במרחב האורבני התעשייתי והמסחרי. זהו פתרון טכנולוגי מתקדם, המאפשר ניהול ואופטימיזציה של צריכת החשמל.
    מוצר האגירה מספק פתרון טכנולוגי, מתקדם ופורץ דרך לניהול ואופטימיזציה של רשתות חשמל מבוזרות. המערכת מסייעת לייצוב תדר החשמל ומשמשת כתחליף גיבוי למערכות חיוניות תוך הפחתת התלות בחברת החשמל – בדרך לעצמאות אנרגטית. הציפייה היא כי בעתיד הקרוב מערכת האגירה תשמש לשימושים רבים נוספים.

  • אספקת חשמל - אספקת חשמל זול, איכותי, וזאת באמצעות רישיון אספקת החשמל של חברת האם Doral.
    קבוצת Doral מייצרת חשמל נקי במאות מתקנים סולאריים ופעלת לייצור ולהפצת חשמל ירוק. כחברה בת מציעה Doral Urban שירותי אספקת חשמל בהנחה מובנית על הליך ייצור החשמל.

  • טעינת רכבים חשמליים - Doral Urban מקימה עמדות טעינה מתקדמות אשר מאפשרות ניטור, ניהול וייעול צריכת האנרגיה. בתחום עמדות הטעינה, Doral Urban עובדת במודל יזמי של שותפות ברווחים עם בעל הנכס.

Doral Urban מובילה את שותפיה לעצמאות אנרגטית, תוך שימוש בחזית הטכנולוגיה של האנרגיה החכמה, היעילה והירוקה, מתוך אמונה ששירות של אנרגיה צריך להיות כמו האנרגיה עצמה – זמין ויעיל, אנרגיה לחיים.

אנו נמצאים כאן עבור הביטחון האנרגטי שלכם, היום ובעתיד.