מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייה
סגירה

בעשור האחרון ניכרת מגמה ברורה ומתמשכת של עליה בביקוש לחשמל בארץ ובעולם. Doral Urban מובילה את שותפיה לעצמאות אנרגטית, תוך שימוש בחזית הטכנולוגיה של האנרגיה החכמה, היעילה והירוקה, מתוך אמונה ששירות של אנרגיה צריך להיות כמו האנרגיה עצמה – זמין ויעיל, אנרגיה לחיים.

החברה הוקמה על יסודות איתנים ואנו נמצאים כאן עבור הביטחון האנרגטי שלכם, היום ובעתיד.

Doral Urban מספקת פתרונות אגירה בהספק משוער של מאות מגה-ואט שעה במרחב האורבני, המסחרי והתעשייתי. Doral Urban מחברת את שותפיה לשירותי אספקת חשמל של חברת האם Doral, מקימה עמדות מנוהלות לטעינת רכבים חשמליים, ומספקת מגוון פתרונות נוספים בעולמות האנרגיה המתחדשת.

מצוקת החשמל

אנו עדים למגמה ברורה של עלייה בביקוש לחשמל שרק תלך ותגבר בעתיד הקרוב. קיים חשש כי המשק הישראלי, בטווח של השנים הקרובות, יימצא במשבר מערכתי חסר תקדים בתחום אספקת החשמל ולא יוכל לספק את כל החשמל הנדרש.

עובדי חשמל

הפתרונות של Doral Urban

אגירת אנרגיה - כחברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת ואגירת האנרגיה, Doral Urban משלבת מתקני אגירת אנרגיה במרחב האורבני התעשייתי והמסחרי. זהו פתרון טכנולוגי מתקדם, המאפשר ניהול ואופטימיזציה של צריכת החשמל.

המערכת מסייעת לייצוב תדר החשמל ומשמשת כתחליף גיבוי למערכות חיוניות תוך הפחתת התלות בחברת החשמל – בדרך לעצמאות אנרגטית. הציפייה היא כי בעתיד הקרוב מערכת האגירה תשמש לשימושים רבים נוספים. 

אספקת חשמל -  אספקת חשמל זול, איכותי, וזאת באמצעות רישיון אספקת החשמל של חברת האם Doral.

קבוצת Doral מייצרת חשמל נקי במאות מתקנים סולאריים ופועלת לייצור ולהפצת חשמל ירוק. כחברה בת מציעה Doral Urban שירותי אספקת חשמל בהנחה מובנית על הליך ייצור החשמל.

טעינת רכבים חשמליים - Doral Urban מקימה עמדות טעינה מתקדמות אשר מאפשרות ניטור, ניהול וייעול צריכת האנרגיה. בתחום עמדות הטעינה, Doral Urban עובדת במודל יזמי של שותפות ברווחים עם בעל הנכס.

השותפים שלנו - יזמי נדל"ן, בתי מלון, מפעלי תעשייה וגופי מסחר

כלכלי: Doral Urban עובדת במודל של שותפות עסקית ו/או שכירות, תוך השאת ערך כלכלי לכלל השותפים והגדלת הכנסות (ארביטארז'): אגירת חשמל בשעות השפל ומכירה בשעות השיא.

עצמאות: עצמאות אנרגטית ואי תלות ברשת החשמל הארצית.

ביטחון: יתרון מובהק בתחום בזכות בעלי השליטה ב- Doral Urban: Doral Energy (יזמות אנרגטית), קבוצת הפניקס (חברת ההשקעות הגדולה בארץ), וחברת אמפא (מהמובילות בתחום הנדל"ן).

בעלי השליטה ב- Doral Urban 

קבוצת Doral

חברת האם – קבוצת Doral, היא חברה יזמית ציבורית גלובלית מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת.

מובילה אנרגטית – הקבוצה מובילה את שוק האנרגיה הישראלי עם פרויקטים סולאריים רבים בתחום הפקת חשמל נקי מאנרגיות השמש: מתקנים סולאריים קרקעיים, מעל מאגרי מים ובריכות דגים ועל גבי גגות מסחריים, מתקני אגרו-וולטאי ועוד.

ספקית חשמל – Doral מספקת חשמל ירוק ללקוחות עסקיים מובילים במסגרת הרפורמה במשק החשמל בהנחה מובנית על תעריף החשמל של חברת החשמל.

קדמה טכנולוגית – Doral Tech – זרוע ההשקעות של Doral בוחנת השקעות בחברות הפועלות בתחומי הסולאר, רוח, ביוגז, אגירת אנרגיה, ניהול רשתות וטיפול בשפכים ובפסולת. 

הפניקס

קבוצת הפניקס היא חברת ביטוח והשקעות ציבורית ישראלית מהגדולות במשק. הפניקס מאפשרת ל- Doral Urbanלהעניק לשותפיה כיסוי ביטוחי צד ג' בסכום משמעותי מעל המתחרים.

גב פיננסי - קבוצת ההשקעות הגדולה בארץ, אשר מספקת מעטפת מימונית רחבה.

קבוצת אמפא

קבוצת אמפא הינה יזמית נדל"ן, המובילה כיום פעילות בתחומי הנדל"ן המניב, פיננסים, תעשייה, אנרגיה, מלונאות ועוד.

בעלת שליטה נדל"נית – מחזיקה בנכסים רבים אסטרטגיים עליהם יקומו שותפויות בתחום האנרגיה המתחדשת. 

נשמח להיות בקשר ולצאת לדרך משותפת לעתיד ירוק יותר